
Ügyfélélmény 2018
Szeresd az Ügyfeleidet!
Piac&Profit Konnferencia
Időpont: 2018. október 3. (szerda), 9.00–16.30
Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)
Új sikerirány: online és offline ügyfélkapcsolat együtt.
Személyesség és robottal kommunikáció. Egyszerre?
Program
8.30–9.00 Regisztráció
9.10–9.30 Az új generációs ügyfélélmény.
Előadó: Szabó Csaba vezérigazgató, Develor
9.30–9.50 Trendek 2018. Élményszerzés technológiai alapon?
Előadó: Mózes István ügyvezető partner, ClientFirst Consulting Kft.
9.50–10.10 Az ügyfélélmény az új marketing! A mindent átható, új szemléletmód.
Előadó: Kováts Péter business consulting director, G2Mglobal
10.10–10.30 2 az 1-ben. Személyes márka- és ügyfélélmény-növelés egyszerre.
Előadó: Serényi János ügyvezető, Értéktrend Kft.
10.30–10.50 Vevőket vagy rajongókat szeretnél? Emeld az ügyfélélményt cégstratégiai szintre!
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Kft.
10.50–11.15 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.15–11.35 Az ügyfelek hűségéért. Nyerő gyakorlatok.
Előadó: Kovács Viktor Zoltán kkv-marketing igazgató, K&H Bank Zrt.
11.35–11.55 Hogyan teremtsünk értéket az ügyfelek számára a tőlük kapott adatok segítségével?
Előadó: Huszics György, a DIMSZ elnöke, a Crane ügyvezetője
11.55–12.15 Hogyan érjük el, hogy az értékesítők szeressék az ügyfeleket?
Előadó: Bíró Nóra értékesítési tréner, MOST (Master of Sales Training), DAS szerződött partner
12.15–12.30 Az ügyfélkezelés alapja a szervezettség. Elérni a mágikus WOW-hatást.
Előadó: Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas Kft.
12.30–12.50 Hibamentes ügyfélkezeléshezfolyamatszervezés.
Előadó: Varró Norbert ügyvezető, Resultator Kft.
12.50–13.40 Konzultáció az előadókkal, ebéd
13.40–14.00 A vásárló szereti megérinteni az árut. Új divat: offline és online vevőkapcsolat együtt.
Előadó: Rajz Gabriella ügyfélkapcsolati csapat vezetője, Shoprenter
14.00–14.20 Ügyfelekről adatok szerzése, elemzése. E nélkül nem megy!
Előadó: Vida-Gősi Bernadett ügyfélkapcsolati menedzser, Opten Kft.
14.20–14.40 A sikeres hibaelhárítás, panaszkezelés.
Előadó: Vavrek Balázs marketingvezető, Kreatív Kontroll Kft.
14.40–14.55 Hűséges vásárlók az összes értékesítési csatornán. Omnichannel ügyfélélmény mobilshop-applikációval.
Előadó: Máriás Zsigmond ügyvezető, LogiNet Systems Kft.
14.55–15.15 A korszerű digitális ügyfélszolgálat. A nélkülözhetetlen chatboton túl.
Előadó: Tornai István ügyvezető, Areté Marketing
15.15–15.35 A szeretet kommunikációja, avagy 5 tipp, amivel sikeresen megtartható a meglévő ügyfelünk és mágnesként vonzódnak be az új partnerek.
Előadó: Kocsis Zoltán kreatív grafikai szakértő, Idea Fontana Kft.
15.35–15.55 Konzultáció az előadókkal
15.55–17.00 Networking különprogram