Piac és Profit konferencia
Social Media 2018
Időpont: 2018. szeptember 6. csütörtök, 9:00–16:00
Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)
Szeretnéd megtudni, hogyan használd másként a Social Media felületeit a megváltozott, romló paraméterek mellett, sokkal eredményesebben? Mert még mindig a legolcsóbb hirdetési és marketing felület a Social Media. B2C-ben magasan vezet a Facebook, pedig az utóbbi időben az adatbotrány, az eredménytelenebb algoritmusa és a GDPR miatt megtépázódott a tekintélye. B2B-ben például a LinkedIn is nagyon feljött. S mire lehet használni a többi médiafelületet? Mivel helyettesítsük a GDPR által bezárt elérési lehetőségeket?
Facebook, Instagram, YouTube, Messenger, Viber, Twitter, LinkedIn, Snapchat, Pinterest, blogolás. Hol legyünk jelen és hogyan?
Témák
-
Helyzetkép a közösségi oldalak népszerűségéről, hasznosságáról a céges marketing szemszögéből. Legnépszerűbb felületek.
-
Többe kerül és kevesebb emberhez jutunk el? Megváltozott Facebook hirdetési algoritmusra új célzások és stratégiák.
-
Hogyan változtak az üzleti modellek a közösségi médiában? Hogyan alakítanak át korábban bevált üzleti lehetőségeket az új közösségi platform funkciók?
-
Influencer-marketing. Már csak rajtuk keresztül lehet bármit eladni? Új intézmény megszületőben.
-
Az üzleti szektor social media szokásai.
-
A számok nem hazudnak. A mérhető social media/influencer/content marketing.
-
Instagram és YouToube praktikák.
-
A Messenger. Tündököl vagy bukási ágon van? A mobil, a Social Media és a Messenger együtt marketingcélokra.
-
Márkaépítés a Social Mediában. Vigyázz, mert rombolás is bekövetkezhet!
-
Hogyan érjük el, hogy a célközönségünk interakcióba lépjen a cég közösségi oldalával?
-
A chatmarketing technológiai fejlődés diktálta új eszköztára.
-
Milyen ma a jó poszt és hirdetés? Tartalom vagy forma. Mivel ragadod meg a figyelmet?
-
A marketinges lehet jó blogger? Üzletet is előmozdító bloggerség a gyakorlatban.
-
Az adatvezérelt marketing, remarketing új technikái.
-
Élet a Facebook-on kívül. Milyen megjelenésre használjuk a többit? Árak és eredményesség összehasonlítása.
-
A webáruházak mozgástere. Még mindig az ügyfélélmény, az érzelmekre hatás, a személyesség
Earlybird kedvezményes regisztráció augusztus második feléig!
A részleteket itt találod.